Stavba vlastních typů lodí v délkách 22 - 33 stop. Všechny moje typy jsou robustní turistické plachetnice s velkým vnitřním prostorem. Vnější strana dřevěné obšívky je opatřena vrstvou epoxydového skelného laminátu. Tím je údržba stejná jako u laminátových lodí, ale pevnost a životnost podstatně vyšší. Možnost variabilního uspořádání interieru, paluby, kajuty.
T 22: délka 6,7 m, šířka 2,5 m, výtlak 1,5 t, ponor 0,7 m, stojná výška 1,8 m, motor Lombardini 13 PS
T 26: délka 8 m, šířka 2,8 m, výtlak 2,1 t, ponor 1,1 m, stojná výška 1,8 m, motor Lombardini 13 PS
T 30: délka 9,1 m, šířka 3,25 m, výtlak 3,9 t, ponor 1,2 m, stojná výška 1,9 m, motor Peugeot 40 PS
T 33: délka 9,95 m, šířka 3,6 m, výtlak 6 t, ponor 1,25 m, stojná výška 2 m, motor Peugeot 40 PS
—————
Stavba lodí v licenci Van de Stadt. Délky 6 - 12 m. Metoda GFWC znamená oboustranně laminované dřevěné jádro.
—————
kompletní výbava ocelového skeletu lodě: dřevěné obklady, izolace, instalace, montáž motoru, takeláž atd.
—————
—————